O ''Alda'' δεν ξεχνά την Κατερίνη και τον Πιερικό!!



Ο Νίκος Ιορδανίδης η Aldair όπως είναι και το ψευδώνυμο του, δεν ξεχνά τον Πιερικό και μιλάει αποκλειστικά στο PierikosNews για την ομάδα που τον ανέδειξε. Να σημειώσουμε οτι με την φανέλα του Πιερικού μέτρησε 33 συμμετοχές και δυο γκολ μέσα σε ενάμιση χρόνο αγωνιζόμενος ως κεντρικός αμυντικός.


Παρακολουθεις αγώνες της πρώην ομάδας σου ;

Φυσικά και παρακολουθώ τα Παιχνίδια του Πιερικού και είμαι χαρούμενος που τα πάει καλά και εύχομαι να καταφέρει να ολοκληρώσει τον στόχο του.

Σου λείπει η Κατερίνη και ο κόσμος του Πιερικού ;

Σίγουρα η Κατερίνη είναι μια πάρα πολύ όμορφη πόλη και έχω κάνει αρκετούς φίλους εκεί που ακόμα και σήμερα έχω επαφές μαζί τους. Όσο για τον κόσμο της Κατερίνης πιστεύω οτι αγάπα τον Πιερικό και εύχομαι να είναι πάντα δίπλα στην ομάδα.

Έχεις επαφές με τους παλιούς σου συμπαίκτες ;

Έγινα φίλος με πολλούς απο την ομάδα και με αρκετούς απο αυτούς έχω πάρα πολύ καλές σχέσεις και επικοινωνούμε καθημερινά, το γεγονός οτι αγωνίζομαι σε άλλη ομάδα δεν με κάνει να ξεχνάω το παρελθόν, αυτη είναι και η ομορφιά του Ποδοσφαίρου.

Πως είναι τα πράγματα στην νέα σου ομάδα ;

Η Καβάλα είναι μια τεράστια ομάδα με Ιστορία και βαριά φανέλα όπως και ο Πιερικός. Απο την πρώτη μέρα με αγκάλιασαν σαν δικό τους παιδί και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Έχουμε έναν στόχο και ελπίζω στο τέλος της σεζόν να καταφέρουμε να πανηγυρίσουμε την άνοδο στην Β' Εθνική.

Θα επέστρεφες ξανά στον Πιερικό ;

Φυσικά, είμαι ανοιχτός σε κάθε πρόταση, πάνω απο ολα είμαι επαγγελματίας. Εύχομαι ολόψυχα στον Πιερικό οτι καλύτερο και μακάρι κάποια στιγμή να βρεθεί εκεί που του αξίζει στην Α' Εθνική!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!