Ευχαριστήριο μήνυμα της Τσινιάρου προς τις ΠΙΕΡΙΔΕΣ ΜΟΥΣΕΣ


Με αφορμή τη μεταγραφή μου στην ομάδα  Α.Ο. ΠΕΙΡΑΙΑΣ  θα ήθελα να ευχαριστήσω το σωματείο  Α.Ο.Γ. «ΠΙΕΡΙΔΕΣ ΜΟΥΣΕΣ» που έκανε δεκτή την απόφασή μου να μεταγράφω. Ο λόγος που με οδήγησε σ’ αυτή την απόφαση είναι ότι αισθανόμουν πως δεν μπορούσα να ανταπεξέλθω στις αθλητικές μου υποχρεώσεις. Η απόσταση και η επιθυμία μου να αφοσιωθώ στις σπουδές καθιστούσαν δύσκολη τη συνεπή συμμετοχή στους αγώνες, πράγμα που δεν με ευχαριστούσε καθώς ένιωθα να απογοητεύω τον εαυτό μου, τις συναθλήτριες μου, τον προπονητή και τη διοίκηση. Έτσι, η ομάδα με κατανόηση δέχτηκε το αίτημα μου και τους οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ!
          Ευχαριστώ, λοιπόν, τις συμπαίκτριες μου που στήριξαν την επιλογή μου, τον προπονητή κύριο Ηλία Βάλη και τη διοίκηση του σωματείου! Δεν φεύγω με παράπονο, παρά μόνο με τις καλές αναμνήσεις που μου χάρισε η ομάδα και τα κορίτσια. Κι όταν επιστρέψω πάλι, με μεγάλη χαρά θα ήθελα να αγωνιστώ ξανά για την ομάδα μου!


Με εκτίμηση. Αλεξία Τσινιάρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!