Ν.Ιορδανίδης: Η χρονιά δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για εμάς!!

Ο Έμπειρος κεντρικός αμυντικός επέστρεψε απο τον τραυματισμό του και μιλάει στο PierikosNews αναφερόμενος σε όλους και σε όλα.


Ο Τραυματισμός σου σε κράτησε πίσω για αρκετό διάστημα, είσαι έτοιμος να επανέλθεις και να διεκδικήσεις ξανά φανέλα βασικού καθώς όπως όλοι λένε την έχασες άδικα μετά απο πρωτοβουλία του πρώην προπονητή ;

Σίγουρα ένας τραυματισμός πάντα σε πηγαίνει πίσω,όμως αυτή την στιγμή αισθάνομαι πολύ καλά και είμαι έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα μου μαζί με τους συμπαίκτες μου. Πάντα σέβομαι τις αποφάσεις των προπονητών μου, όποτε μου ζητηθεί να βοηθήσω θα βάλω τα δυνατά μου για το καλό της ομάδας.

Τι κλίμα υπάρχει στην ομάδα μετά απο αρκετά αγωνιστικά σκαμπανεβάσματα, υπάρχει η πίστη για ανάκαμψη ;

Η χρονιά δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για εμάς, θεωρώ οτι δεν είχαμε και την τύχη τόσο με το μέρος μας, όμως σίγουρα αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία, απο κει και πέρα τίποτα δεν έχει τελειώσει, το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα, πιστεύω με την κατάλληλη δουλειά και προσπάθεια όλα είναι στο χέρι μας.

Τέλος, ακούστηκαν πολλά περί αποχώρησης σου τον Ιανουάριο με αρκετούς φιλάθλους να δείχνουν δυσαρεστημένοι σε μια τέτοια κίνηση τι ακριβώς ισχύει ;


Αυτή την στιγμή ανήκω στον Πιερικό, δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο πέρα απο την ομάδα μου!! Εύχομαι να μπορώ να βοηθάω την ομάδα μου οσο μπορώ και να δίνω το καλύτερο μου εαυτό κάθε μέρα.

Γιάννης Ελενίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!