ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΓΚΟΥ: Ευχαριστήριο

Αποχωρώντας από τον ΠΙΕΡΙΚΟ, λόγω της καινούριας μου συνεργασίας με την ομάδα του ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΥ, επιθυμώ να ευχαριστήσω και δημόσια το Δ.Σ. της «ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ» και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο κ.Κωνσταντίνο Παπαδόπουλο, διότι παρά το νεαρό της ηλικίας μου με εμπιστεύτηκε και με συμπεριέλαβε ως προπονητή φυσικής κατάστασης στο προπονητικό team, για την αγωνιστική περίοδο 2012-13. Έτσι, μου έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστώ με τους έμπειρους και καταξιωμένους στο χώρο του ποδοσφαίρου προπονητές κ.Νίκο Γκουλή, κ.Μιτόσεβιτς και κ.Γιώργο Φοιρό και μάλιστα υποστήριζε την παραμονή μου στην ομάδα, όταν λύνονταν η συνεργασία με τους προπονητές.

Η ευκαιρία που μου έδωσε όλο το Δ.Σ. ήταν όχημα για την ανάδειξη της επιστημονικής μου κατάρτισης και για την εξέλιξη της περαιτέρω καριέρας μου, για αυτό τους ευχαριστώ από καρδιάς.
Τέλος, αποχαιρετώντας όλη την ομάδα, Δ.Σ., Γενικό Αρχηγό, προπονητή, παίχτες, φροντιστές, φιλάθλους, θέλω να πω ότι αφήνω ένα κομμάτι της ψυχής μου στην ομάδα που με γαλούχησε ως ποδοσφαιριστή και με ανάδειξε ως επιστήμονα.

Εύχομαι καλή πορεία στο καινούριο πρωτάθλημα.

Με εκτίμηση

Νίκος Γιάγκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!