Θέλει να μείνει και του χρόνου ο Καρακατσάνης - Πληρώθηκε η ομάδα σήμερα


Μακρινός εφιάλτης που έχει μείνει στη σφαίρα του παρελθόντος φαντάζει για τον Πλάτωνα Καρακατσάνη η ρήξη χιαστών τον προηγούμενο Αύγουστο. Έκτοτε, κύλησαν αργά και… βασανιστικά εφτά μήνες για τον 27χρονο αριστερό χαφ του Πιερικού, που είχε επιλεγεί για ηγετικό ρόλο, μετά από μια καλή χρονιά στον Αγροτικό Αστέρα και ενώ είχε και άλλες προτάσεις.
 Ωστόσο, το ντεμπούτο για τον Καρακατσάνη ήρθε πριν λίγες μέρες στις Σέρρες κόντρα στον Πανσερραϊκό, για ένα μικρό διάστημα ως αλλαγή, στην ήττα των μελανόλευκων με 3-0.
 Και η ακόμα μεγαλύτερη ενεργοποίηση του έμπειρου μέσου στο φιλικό της Μ. Τρίτης με τον Άρη, όταν «έβγαλε» μια ώρα αγώνα.

Ο πρώην άσος των ΟΦΗ, Βέροιας, Κέρκυρας, Ξάνθης, Αλεξανδρούπολης και Κοζάνης με δηλώσεις του στη mikriliga.com ανέφερε για την επάνοδό του: 
«Μετά από ένα τόσο μακροχρόνιο τραυματισμό, είναι δύσκολο να βρεις τα πατήματά σου στο 100%. Νιώθω όμως πολύ καλά και θέλω να βοηθήσω τον Πιερικό στα πέντε τελευταία παιχνίδια για φέτος. 

Έχω πολλή όρεξη, το τελευταίο μου ματς ήταν πριν σχεδόν ένα χρόνο, με τον Αγροτικό Αστέρα. Με τον Άρη παίξαμε σε ένα τέλειο γήπεδο, με ωραία ατμόσφαιρα, με βοήθησε να ενταχθώ καλύτερα και όταν παίζεις με ομάδες από Σούπερ Λίγκα, μόνο κέρδη μπορείς να έχεις. 
Θέλω να «κλείσει» θετικά η σεζόν, με βαθμούς και νίκες, αρχής γενομένης από το ματς με την Επανομή στην έδρα μας. 
Όσο για την επάνοδό μου, έκανε εφτά μήνες και ίσως κράτησε παραπάνω, χωρίς να γίνει κάποιο ιατρικό σφάλμα. Απλά ήμουν πίσω στα εργομετρικά και εγώ ήθελα να είμαι πιο σίγουρος».

«Να τους δικαιώσω του χρόνου»
 Ερωτηθείς για τη φετινή σεζόν του Πιερικού, αλλά και το αν θέλει να παραμείνει και του χρόνου κάτοικος Κατερίνης, ο Πλάτων Καρακατσάνης υποστήριξε: 
«Ο Πιερικός είναι μια ιστορική ομάδα, που φέτος άλλαξε τρεις προπονητές, τους Νίκο Γκουλή, Ντούσαν Μιτόσεβιτς και Γιώργο Φοιρό. 
Με τον καθένα χρειάζεται χρόνος προσαρμογής, για αφομοίωση μιας άλλης φιλοσοφίας. Η ομάδα έδειξε καλό πρόσωπο, σώθηκε εύκολα και ίσως μπορούσε το κάτι παραπάνω, να «χτυπήσει» τα πλέι οφ. 
Το θετικό είναι ότι αναδείχθηκαν πολλοί νεαροί παίκτες, πήραν ευκαιρίες και ανταποκρίθηκαν. Όσο για μένα, έχω ένα χρόνο συμβόλαιο ακόμα και φυσικά θέλω να μείνω. Μου κόστισε η φετινή ατυχία και έχω πεισμώσει. 
Θέλω να δικαιώσω την ομάδα για την εμπιστοσύνη της, στήριζε πολλά σε εμένα φέτος, είχα καλή χρονιά με τον Αγροτικό, είχα και άλλες προτάσεις. Υγεία πάνω απ’ όλα και πιστεύω ότι μελλοντικά θα βοηθήσω».

 Πιο ευχάριστο Πάσχα θα κάνουν οι παίκτες του Πιερικού, καθώς τη Μ. Πέμπτη η διοίκηση του Κώστα Παπαδόπουλου προχώρησε σε πληρωμές, ενώ ο Χρήστος Ελευθεριάδης υποβλήθηκε σε μαγνητική, για να ξεκαθαρίσει το πότε θα επανέλθει στην ενεργό δράση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!