Ηλίας Μανίκας Για 1,5 Χρόνο





Η Π.Α.Ε. ΠΙΕΡΙΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Ηλία 

Μανίκα. Ο έμπειρος επιθετικός έχει γεννηθεί στις 11/05/1980 και θα φοράει 

την φανέλα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ για τον επόμενο 1,5 χρόνο. Ο Μανίκας επιστρέφει 

στον ΠΙΕΡΙΚΟ καθώς έχει φορέσει την φανέλα της ομάδας τις περιόδους 1997-

2001 οπού είχε 56 συμμετοχές και 6 γκολ ενώ αγωνίστηκε και την περίοδο 

2006/2007β με 11 συμμετοχές και 4 γκολ. Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την 

υπογραφή των συμβολαίων του τόνισε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που 

επιστρέφω στην ομάδα που ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο 

και τον Προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και υπόσχομαι να 

δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να εκπληρώσει η ομάδα τους στόχους της.

Φωτογραφία: Η Π.Α.Ε. ΠΙΕΡΙΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Ηλία Μανίκα. Ο έμπειρος επιθετικός έχει γεννηθεί στις 11/05/1980  και θα φοράει την φανέλα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ για τον επόμενο 1,5 χρόνο. Ο Μανίκας επιστρέφει στον ΠΙΕΡΙΚΟ καθώς έχει φορέσει την φανέλα της ομάδας τις περιόδους 1997-2001 οπού είχε 56 συμμετοχές και 6 γκολ ενώ αγωνίστηκε και την περίοδο 2006/2007β με 11 συμμετοχές και 4 γκολ. Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την υπογραφή των συμβολαίων του τόνισε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα που ανδρώθηκα ποδοσφαιρικά. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο και τον Προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να εκπληρώσει η ομάδα τους στόχους της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!