Μιτόσεβιτς: Με δουλειά και υπομονή θα πάμε ψηλά!

Ο προπονητής του Πιερικού, Ντούσαν Μιτόσεβιτς, μίλησε στο "Αθλητικό Metropolis"...

Για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Πιερικού: «Όπως ξέρετε, η προπονητική μου καριέρα ήταν κυρίως στην Ελλάδα και στην Κύπρο και όταν μου ήρθε η πρόταση από τον Πιερικό δέχθηκα με μεγάλη χαρά, γιατί είναι μία ιστορική ομάδα. Σίγουρα θέλω να βοηθήσω τα νέα παιδιά να δείξουν την αξία τους, αλλά βασικός στόχος της ομάδας, είναι να ξεκολλήσει από τις θέσεις που είναι τώρα. Εγώ ξέρω που ήρθα και γνωρίζω πως αυτή τη κατηγορία είναι η πλέον δύσκολη στην Ελλάδα. Αλλά με δουλειά και επιμονή ελπίζω να πάμε ψηλά τον Πιερικό».
Για το ιδιαίτερο συναίσθημα να αντιμετωπίζει τον Ηρακλή ως αντίπαλος: «Είναι δύσκολο που θα αντιμετωπίσω τον Ηρακλή. Αλλά πλέον είμαι προπονητής του Πιερικού και αυτό που θέλω, είναι να κάνει η ομάδα μου το παν για τη νίκη. Δεν θα είναι ένα εύκολο παιχνίδι. Δυστυχώς, μία μεγάλη και ιστορική ομάδα σαν τον Ηρακλή παίζει σε μικρότερη κατηγορία, αλλά ελπίζω όλα να πάνε καλά και να παίξει ξανά στην μεγάλη κατηγορία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!