ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ-ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ

«Όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος, μετά από ενάμιση χρόνο στις ακαδημίες του Πιερικού, ζώντας καλές και κακές στιγμές, έφτασε η ώρα δυστυχώς να αποχωρήσω από την ομάδα μετά τα τελευταία γεγονότα που έλαβαν μέρος.
Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση του Γιώτη Αθανασιάδη και Αλεκου Καλτσίδη που μου έδωσαν την ευκαιρία να είμαι ένα ζωντανό κομμάτι της οικογενειας των ακαδημιων του Πιερικού. Ιδιαιτερη αναφορά και ένα μεγάλο ευχαριστώ πρέπει να πω στον άνθρωπο που ήταν υπεύθυνος ακαδημιών πέρσι, τον αγαπητό φίλο Λάζαρο Παπαδόπουλο ο οποίος με εμπιστεύθηκε πέραν της προπονητικής ιδιότητας, και την παιδαγώγηση των παιδιών που αποτελούν το μέλλον και την ελπίδα του Πιερικού. Ώντας παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ομαδος, δηλώνω πως ήμουν είμαι και θα είμαι πάντα πιστός στρατιώτης και θα δώσω την ψυχη μου οταν αυτο μου ζητηθεί, φυσικά όταν αλλάξουν οι καταστάσεις που βιώνουμε αυτή τη στιγμή.»

______________________________________________
Με εκτίμηση: Παναγιώτης Κωνσταντινίδης - Πατόζας

2 σχόλια:

  1. Παναγιωτη επεσες δυστυχώς πάνω σε άτομα που δεν εκτίμησαν την ιστορία σου. Όμως να ξέρεις πως είναι ευκαιριακοι, άσχετα με την μεγάλη ζημιά που συντελούν πανω στο πτώμα όπως κατάντησαν την ομάδα, αντρική και ακαδημίες.
    Ανδρεαδης Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά τα λες ...όντως εσύ εισαι παλαίμαχος..όχι ο γλόμπος!!

    ΝΤΟΥΦΑΣ Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια με χυδαίες και υβριστικές εκφράσεις, καθώς και ανώνυμα (παρόλο που δίνεται η επιλογή) δεν θα περνάνε. Η επιλογή ανώνυμο σχόλιο είναι ανοιχτή για ελεύθερους χρήστες ώστε να μπορούν να βάλουν ονοματεπώνυμο.
Ουδεμία ευθύνη φέρουν οι διαχειριστές του PNEWS, για τα σχόλια και τις απόψεις των αναγνωστών και των σχολιαστών.
Σας ευχαριστούμε.

6 ΧΡΟΝΙΑ PNEWS και συνεχίζουμε...

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!

PierikosNews - Συνεχίζουμε δυνατά!